vrijdag 17 november 2006

Love & Marriage

Yep,

Frank Sinatra had het al gezegd maar de titel had misschien ook de opening van "New York, New York" kunnen zijn... (Start spreading the news...I'm married Friday)

Vanaf vorige vrijdag mag ik mij Al-Bundy-gewijs laten behandelen door mijn kroost. 'T is te zeggen vanaf vorige vrijdag ben ik officieel een getrouwd man. Geen man overboord het ging vlotjes (buiten mijn stem die het even liet afweten) en ik moet zeggen, het was nog fijn ook. Vanaf nu heb ik het recht om mijn pree af te geven en de helft van de klusjes op te knappen, waarvoor dank. Als tegenprestatie mag ik nu Katleen aanspreken met "maan vra".

Bij deze moet ik nog teen en tander kwijt. Yep het was fantastisch waarvoor dank iedereen, maar nu komt het echte werk, zijnde iedereen gepast merci zeggen.

Bij deze: je was weer geweldig, ja jij ook!

Eerder deze week heeft iemand zelfs per e-mail gereageerd op het uitsturen van de ballonnen. Els, lees het goed, de wind kwam van het zuiden en de balonnen zijn richting Polen gegaan in de buurt van de Oostzee.
Ik moet zeggen mijn eerste gedacht was amai weeral spam maar nee na mijn oogjes nog eens uit te wrijven las ik het wel goed: Ze verstonden er niet veel van maar ze hebben gereageerd.

Vanaf nu gaan we als een gewoon gezin door het leven. Getrouwd, kindjes en huisje, alleen de volgorde laat nog iets blijken van mijn dwarsliggerij.

1 opmerking:

pierre du coin zei

I am your brother in arms! Bij ons is het eerst kindje, dan huis en volgende maand trouwen ;-)