maandag 21 januari 2008

Meten is weten!

Half Januari en Katleen heeft me terug op het goede pad gezet.

Als ik de 10 miles van Antwerp wou aansnijden mocht ik mezelf toch iets beter voorbereiden dan in de voorbije pogingen tot sportief verantwoorde prestaties. Met het oog op wat trainingskilometers scholtelde vrouwlief mij een parkoers voor dat via Aarschot centrum mij via de Motte mij tot in Messelbroek moest brengen. Acht kilometer volgens ervaring wist ze me nog te vermelden zodat dit niet onmenselijk leek na de eindejaarscorrida te Leuven. Dit staaltje van motivatie werd zeer snel ontkracht door de foot-pod die duidelijk maakte dat na 1 uur en 5 minuten er 10500 meter op de teller stonden. Een tikkeltje vermoeid en fier op mijn prestatie besloot ik dat dit niet de zoveelste halsfslachtige poging mocht blijven.

Eerste voornemen voor 2008 is dat ik elk weekeinde mezelf een tochtje ga opleggen (mits redelijk weer) zodat ik in redelijk voorbereidde vorm eind April de 10 miles kan afhaspelen.

We zullen zien/lopen.

Geen opmerkingen: