Soms wel, soms niet!
Alleszins bij vanleest.
Tijdens ons dagje uit in Ternesse waren we in Middelburg gestopt en hadden we de plaatselijke afdeling van Vanleest bezocht. De ietwat bekende surfer kent de acties die meermaals gelanceerd worden om overstocks te vermijden. Een van de aankopen was dus deel twee van de Muppet Show (Jim Henson). Bij onze thuiskomst bleek echter dat de winkelbediende tweemaal dezelfde DVD in het hoesje had gestopt en dat dus 1 deel ontbrak. Wat nu gedaan want een ritje naar Middelburg was duurder dan de aankoop van deel 2 van de Muppet Show. Katleen besloot om een klacht te formuleren aan de klantendienst van vanleest via een mailtje. Een automatisch antwoord later gevolgd door een complete stilte van een week duidde niet op veel succes. Een nieuwe poging leek eenzelfde scenario op te leveren tot een wakkere noorderbuur reageerde door te vragen naar ons ordernummer van de bestelling. Het antwoord van ons was kort maar krachtig: in de e-mail hadden we de melding gemaakt waar de aankoop gebeurt was en dat dit geen internetbestelling betrof. Enkele dagen later volgde het heuglijke nieuws.
Vanleest zou ons via post de ontbrekende DVD opsturen waarna we op hun kosten de extra geleverde DVD konden terugsturen. Eind goed al goed dus en daarbij een pluimpje voor de aanhouder en ook de hulpvaardige buurman.
'T is feest, 't is feest we hebben op onze koop bij Vanleest geweest.
maandag 17 maart 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten