zondag 23 december 2007

The return of the Blender

Nog geen halve dag later was de blender terug in mijn bezit. Een productiefoutje zorgde ervoor dat het messenblok scheef op de kan stond. Drie paar handen en een goede dienst naverkoop deden hun werk. Om 1730 kwam het verlossend telefoontje. De blender was terug in topconditie maar het fruit was verloren. (in mijn haast om op de spoeddienst te komen was ik vergeten van de inhoud van de kan te verwijderen)

Zondagmorgen gestart met een (tweede) eerste poging. Een banaan, een kiwi, een sinaasappel en een mango gecombineerd met een appel dit moest het worden. Enkele uren later sloeg mijn tweede hoodpijn in mijn 37-jarig bestaan toe. Ik denk dat ik een OD aan vitamines heb opgelopen.

Dit volstond voor mij om een sapboekje aan te schaffen. Standaard boekhandel kon er maar goed mee zijn. Volgende week meer van "the adventures of Blenderman"

Geen opmerkingen: